donderdag 13 december 2012

Brief aan Conducteurs L4

Betreft: verploegen conducteurs L4

Beste collega,

Ik ben bij de vakbond gegaan met volle overtuiging, zodat ik kan opkomen voor jullie rechten en die van andere collega’s.
Mijn motief is op geen enkel moment eigenbelang geweest, ik heb dan ook niet de intentie om misbruik te maken van syndicale bescherming.

Door omstandigheden blijkt nu dat mijn mandaat niet verenigbaar is met het belang van een deel van de werknemers. Ik wens niet dat jullie het slachtoffer zijn van mijn overtuiging.
Om die reden heb ik beslist om een stap opzij te zetten. Ik sta mijn effectief mandaat als syndicaal afgevaardigde ABVV af, zodra Koen terug is uit Polen.
Op deze manier kan er geen sprake meer van zijn dat ik verantwoordelijk ben voor het verploegen van jullie, conducteurs L4.

Met vriendelijke groeten,

Stephan